07 augustus 2007

Aardappelsrooien Wezup


'Kunnen we starten?'


'Kratje vol'


'Stop!'

Eerste weblog schrijven. Als titel heb ik FotoWeb gekozen maar wat voor foto zal ik plaatsen?Het is even zoeken maar dan heb ik er toch een paar gevonden. Een paar die ik goed genoeg vindt om het spits mee af te bijten en waar het allemaal mee is begonnen - Aardappels rooien in Wezup.Het begon met de vraag of de foto's die zijn gemaakt ook op de HAC Wezup website geplaatst mochten worden. Tuurlijk, ik voel me zeer vereerd. Mijn naam zal er dan bij geplaatst worden maar het is ook mogelijk om een link naar een eigen website te plaatsen... Tja, die had ik dus niet. En omdat ik toch al een tijdje loop te denken om een eigen site op het internet te bouwen ben ik hier terecht gekomen. Dit is dus het begin.

Geen opmerkingen: