17 november 2007

Nog een paar herfstplaatjes


Dauwdruppels


Breekbaar en eenzaam

Ben afgelopen dagen druk geweest met werk, studie en de dagelijkste dingen. (En naar nog een optreden van Kramer geweest. LEUK) Dus geen tijd gehad om erop uit te trekken in de natuur.
Dat mis ik toch wel dus morgen ga ik met mijn vriendin weer eens op pad. Waar we heen gaan weet ik nog niet. Om in de stemming te komen nog een paar herfstplaatjes. Bovenste foto natuurlijk gemaakt tijdens de ochtend op het Dwingelderveld en de andere foto is gemaakt in het duinnatuurgebied bij Bakkum. De periode van mooie herfstkleuren is nu voorbij. Ben benieuwd wat we morgen tegen gaan komen. Als ik nog een mooi plaatje kan maken komt er zeker weer een nieuw berichtje op de blog.

1 opmerking:

Unknown zei

hallo hele mooie fotoos..heb er van genoten...grietje