01 juli 2009

Dauwtrappen in het Bargerveen


Bargerveen nog in de nevel gehuld.

Al een lange tijd niet met de camera op pad geweest. En zoals we al vaker hebben gehad, ochtendmist, op de ochtend dat wij besluiten om te gaan dauwtrappen. Maar het levert toch wel spookachtige plaatjes op zo met die boomstronken uit het water.


Kleurrijk geheel

Ondanks de mist en de muggen die ons als ontbijt hebben gehad, hadden we een prachtige ochtend. Heerlijk om de natuur te horen ontwaken en zien hoe de dauw over alles als pareltjes ligt.

1 opmerking:

Theo zei

Van mijn buurvrouw ontving ik de jaargang 2008 van Grasduinen. Zodoende kwam ik op jouw weblog en ik moet zeggen, je foto's zijn prachtig. Als ik (later) meer tijd kan vrijmaken (ik heb een te drukke baan), dan wil ik ook natuurfoto's gaan maken. Vooralsnog bezoek ik websites met natuurfoto's. Ik zal jouw weblog nog wel eens vaker bekijken.Heel mooi.TdS.